View Single Post
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Min "redning" var anabole steroider. Det fikset utseende mitt men de sosiale antenne mine var fortsatt helt på bærtur. Etterhvert i 20 årene begynte jeg å bli invitert på fester og alkoholen håndtere mine dårlige sosiale ferdigheter. Dette pågikk i et par år før det gikk opp et lys for meg at jeg så relativt bra ut. Da ble den nye meg at jeg spilte mye på at jeg var noob på det sosiale og det funka for meg. Jeg møtte en jente på et nach som endte opp med et ONS. Et par måneder senere var hun min første kjæreste godt oppe i 20 åra.

Nå anbefaler jeg ikke AAS til noen men for min del var det det som var triggeren for at jeg ble mer interessert i kosthold, trening, hygiene, utseende og jenter.
Vis hele sitatet...
Det er jo fantastisk at det gikk bra med deg og at du klarte å komme deg til et sted hvor du trives med deg selv og verden! Hatten av for det, virkelig! Men fremstår ikke løsninga som litt vel risikabel? Komboen ensomhet, manglende antenner, spritfyll og bol - med alt det kan medføre av humørsvingninger og lignende - det fremstår som litt av et minefelt å feste i.