View Single Post
Sitat av drewjuice Vis innlegg
Steroider er nok ikke aktuelt, men ser greia med det å få en bedre fysikk. Jeg har faktisk drevet ganske aktivt med trening og vært ganske god på kosthold, men har ikke gjort så store underverkene for min del. Det er uansett noe jeg sikkert kommer til å begynne med igjen etter hvert. Fest og alkohol er jeg ikke særlig begeistra for, så det er kanskje litt ulempe, da det virker å være en av anledningene der folk ofte møtes. På den andre siden betyr jo det at jeg må finne andre plasser å møte folk, som kanskje øker sjansene for å finne rett person, og ikke bare finne noen som er villig (hvis det gir mening).
Vis hele sitatet...
Jeg forstår at AAS er uaktuelt. Det er det for de aller fleste. Men poenget mitt står fortsatt om at man må øve på å være sosial. Dette blir kanskje vanskeligere med tiden, og enkelte har værre utgangspunkt enn andre. Det med festing var min greie for at jeg skulle være sosial. Om man henger på et treningssenter, har en fast pokergjeng eller en annen sosial hobby kan det være en plattform for å videreutvikle seg sosialt.

Du bør ikke ha den tankegangen om at du måå få deg kjæreste asap. Der tror jeg kroppsspråket ditt vil røpe deg. Ellers har jeg ingen spesielle gode råd. Jeg var kanskje litt heldig på den fronten. Jeg er straks 30 år. Jeg har hatt 1 kjæreste i løpet av livet mitt og har per dags dato en kone.

Da du først finner deg ei jente du slår deg til ro med, så vil det telle positivt at du ikke brukte 20 åra på å få et tresifret antall sexpartnere.
Sist endret av Superspurv; 5. april 2021 kl. 22:59.