View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dette står det null respekt av. Virker ikke som du egentlig vil oppnå noe annet enn tung rus. Respekten for disse stoffene virker også borte vekk. Du er ikke moden, men stokk dum. Håper du bor for deg selv og ikke traumatiserer familie med skyhøye doser.

Jeg har respekt for folk som ønsker å nå en høyere forståelse på lsd og sopp. Ikke tullinger som bare kaster i seg det som finnes. Skrekk og psykadelica høres ut som selvmordsforsøk. Du sier du har kontroll osv. INGEN har kontroll på noe under lsd.

Beklager om jeg høres frekk ut. Har 2 venner som lekte mye med LSD og sopp. De var dreven på begge stoffene. De tok selvmord 4 uker etter en BAD LSD tripp. De hadde fått det for seg at den utgangen var mest logisk. Har også en kompis som klikket totalt på LSD. Ble tvunge psykisk helsevern i 30 dager. Etterpå har vedkommne slitt med traumer etter hele opplevelsen.

Har også kompiser som har spist LSD i mange år uten at jeg har merket noe forskjell på de. Vil bare påpeke faren ved dette. Trist om du havner i en spiral du ikke kommer deg ut av. At folk sier du er modig er skremmende. Håper INGEN tror dette er trygt uten åresvis med "trening". Terence McKenna vrir seg.