View Single Post
Sitat av Ex-opiat Vis innlegg
Hei jeg har akkurat vert igjenom dette og jeg fant fort ut mobilnett er veien å gå. Privat abonoment fikk jeg max 100gb til en svært høy pris å dårlige nett.

Så fikk jeg en ide jeg har jo et hobby foretak og begynte å sjekke ut bedrifts abonoment, og telenor kom veldig gått ut. Så jeg kontaktet di å fikk en custom pakke 100gb + 50gb med to sim et til ruter hjemme å et til telefon. Fikk dette for 799kr å klarer jeg bruke opp dataen så koster det 99kr for 50gb ekstra. Fri telefon og sms
Vis hele sitatet...
Ja det ble til at vi gikk for mobilt bredbånd via telenor siden det er eneste muligheten vi har her enn så lenge, får da 1000gb per mnd og de på Telenor påsto at det var mer en nok til online gaming, streaming osv for flere personer.
De tok til og med å skrudde ned prisen på 4g modem fra 2800kr til 1999kr iløpet av samme dag vi ringte.
Litt synd at det skal være så dyrt i tillegg til 600kr mnd for selve nettet men må man så må man...

Kjenner jeg allerede begynner å savne 100 mbps linja jeg hadde fra get til 200kr mnd.
Sist endret av Flaffersen; 17. januar 2020 kl. 19:20.