View Single Post
Sitat av Formido Vis innlegg
Jeg forstår, og det er nok de valgene jeg står mellom. Men jeg forstår at mange her inne ser på det som å røyke som en religion. Jeg fikk en privat mail av en jente faktisk, som jeg ønsker å legge ut som har opplevd noe av det samme som meg. Holder tilbake historien hennes for å ikke utlevere henne.
Vis hele sitatet...
Det er helt klart som du sier at du finner mennesker med visse meninger her, Freak.no er tross alt i hovedsak et "rusforum". At du får liberale responser her burde nesten forventes, på samme måte som at du kunne fått totalt motsatt respons dersom du la ut samme post på Kvinneguiden sitt forum.

Forøvrig så ser det ut til at du fra din start av tråden var sikker på hva du synes om dette, og du prøver å få andre til å være enige i at han burde slutte for deg.
Desverre så får du en realistisk respons, svært få forandrer livet sitt på grunn av "tvang" på denne måten.

Du kan ikke skylde på han for å ruse seg, du gjorde en feil når du valgte deg å gå inn i et forhold med en person som røykte når du i bunn og grunn ikke kan akseptere det.

Du har allerede bestemt deg, du kan ikke akseptere det. Gjør det slutt!

Sitat av Yalla Vis innlegg
Kunne ikke vært mer enig. Hele tråden her er helt absurd og at det blir foreslått at DU ts skal gå til psykolog for å tilpasse deg rusen hans orker jeg ikke svare på engang, det får bare stå til skrekk og advarsel.
Vis hele sitatet...
Du henviser til hva jeg skrev i mitt innlegg, men du har misforstått, les innlegget mitt en gang til.

Alt jeg sier er at hun har to alternativer, hvis hun elsker han så mye at hun ikke klarer å gå fra han har hun ikke noe annet valg enn å jobbe med problemene sine.

Hvis hun faktisk er så glad i han at hun vurderer å begynne å røyke igjen selv for å forandre sin mening og følelser rundt rus, er det jo definitivt en mye bedre løsning å jobbe med problemet hos psykologen.