View Single Post
Fear of life
Formido's Avatar
Trådstarter
9
Sitat av SkurtNilsen Vis innlegg
Okei... hu dama som sendte deg denne mailen er Loco.

En ting er å ønske at typen skal være edru når han er sammen med deg face to face. Det er et ganske rimelig kompromiss. Men å kreve at han skal legge weed på hylla for alltid? At han aldri skal kunne kose seg sammen med kompiser en gang iblant engang?

Forestill deg at du er sammen med en skikkelig usikker type. Han får angst for at du skal finne deg en bedre mann og være utro hver eneste gang du er på byen. Ville du lagt festing på hylla for alltid hvis han stilte deg et slikt ultimatum? Ingen mer lønningspils med kollegene dine. Ingen mer bursdager på byen eller bachelorette parties med favorittfolka dine.

Det høres jævlig urimelig ut spør du meg!
Vis hele sitatet...

Men er det så urimelig når jeg føler så mye ubehag til det ? Kanskje han som er usikker og får angst at dama skal finne en bedre mann, kanskje da må finne en som kanskje ikke fester så mye? Jeg er glad i å ta en fest med alkohol, så jeg er ikke i mot det i det hele tatt heller.

Jeg føler bare at i et forhold burde man kanskje gi og ta ? Og ikke bare my way or the highway hele veien. Og jeg syns ikke du skal si at hun er loco, for hvis dette er noe som virkelig plager henne så må hun få føle det slik. Hvis du aldri har opplevd angst eller så mye ubehag før, så blir det veldig feil av deg å si at hennes mening er feil for da kan du ikke relatere deg til henne.
Sist endret av Formido; 25. april 2018 kl. 15:47.