View Single Post
Fear of life
Formido's Avatar
Trådstarter
9
Sitat av Relevant Vis innlegg
Kanskje dere fremdeles kan inngå et kompromiss uten at typen din må legge cannabis helt på hylla. Hva hvis han aldri snakker om cannabis sammen med deg, og aldri er med deg når han er høy og heller aldri snakker med deg på telefonen høy? På den måten kan du leve med en A4-mann samtidig som at han kan ta seg en joint når han er alene med vennene sine.

Jeg tror ikke du bør røyke en gang til for å komme deg over det. Jeg tror dette muligens kan forværre det veldig, da cannabis får deg til å overtenke ting 'enda' mer, og rusen varer ganske lenge.
Vis hele sitatet...
Hei, det som er problemet er at selv om han ikke ringer meg høy, eller snakker noe om det, så vet jeg at det fortsatt er der, og dette skaper en vegg mellom oss, ubehag og hatet rundt det og tanken på at han røyker. Det blir et skille mellom oss.
Jeg er fortsatt usikker på om jeg skal prøve selv, og vurderer det fortsatt.

Tusen takk for alle svarene her inne. Men det som jeg ser er at ikke alle her inne forstår angst, og følelsene rundt dette. At det kanskje ikke bare er å akseptere det så lett som dere tenker. Og det handler ikke om å forandre han, men det handler om at jeg må ta vare på meg selv også. Men det er mange gode svar her inne. Og jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal gjøre. Det er vel en evig debatt!
Sist endret av Formido; 25. april 2018 kl. 11:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.