View Single Post
Sitat av Imawesome Vis innlegg
Absolutt! Per dags dato får jeg kun naltrexone tabletter på resept, har tatt dem kun en gang, fikk en del bivirkninger og tror at depot injeksjoner er en mye bedre vei å gå, det frister ikke akkurat å ta tablettene når man har russug.. noe tablettene aldri fjerner.



Hvilket behandlingssted benyttet du? Jeg har lyst til å søke meg inn på en plass med terapautisk samfunn, om jeg søker meg inn på rehab igjen- vil jeg på en plass som er langt unna hjemstedet mitt og som har disiplin og omsorg, ble meget skuffet over hvor mye dulling som foregår i behandlingsinstitusjoner, jeg har troa på at rehab skal være strengt og jeg tror det var mer suksess back in the day med innkjøringsleirer, null mobil og internett etc funket bedre enn nå til dags der ansatte tør nesten ikke å røre en pasient.
Vis hele sitatet...
Jeg var ett år på Renåvangen, som er et terapeutisk samfunn. Der finner du både struktur og masse omsorg. Det anbefaler jeg på det sterkeste. Hvis du ønsker å være ett sted som er enda strengere så har jeg hørt at Phoenix Haga stiller i særklasse på det området.

Men Renåvangen er bra, der tilpasser de behandlingen ut i fra ditt individuelle behov. De sier ikke bare at de gjør det, men de gjør det faktisk. De bryr seg heller ikke om du går i LAR eller bruker andre medisiner.