View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kan ta ei stund før du kjenner deg normal igjen. Du vil være slapp, tiltaksløs og nedstemt, men endringer mot det bedre vil du merke etter 3-4 uker. Noen, som har brukt amfetamin i lang tid, kan bruke opptil 1-1,5 år på å bli balansert i topplokket, men ikke se så negativt på det, kan hende det ikke gjelder deg, folk er forskjellige. Benytt deg av L-tyrosine (aminosyre, kan kjøpes på helsekost, anbefaler tights.no - en billig 150 g pose) etter stopp, det er en precursor til L-DOPA, som er en precursor til dopamin. Fortsett å trene, bevege deg ute, uansett om du ikke orker.

Viktigst av alt - ikke gi opp håpet og returner til amf, det er en blindvei til helvete. En eller annen gang blir du nødt til å slutte, enten du gjør det så tidlig som mulig, eller ved å avslutte livet, som noen amfetaminavhengige ender opp med å gjøre pga mangel på glede og positive utsikter. Du er kjent med psykedelika, det vet jeg, så gi sopp en sjanse - det vil styrke din resolve og få hodet på riktig kjøl igjen. Slik jeg sluttet selv - null cravings, null lyst til å komme tilbake til dritten. Fikk se hva fremtiden vil bringe hvis ikke jeg sluttet.
Vis hele sitatet...
Uansett hvor lang tid det tar, så må man jo begynne et sted. Er bare nødt til å komme igang! Januar i år var vel den første måneden på lenge hvor jeg "bare" tok amfetamin 5-6 dager uten binges og må si det kjentes godt ut i sjela. Ikke amfetamin haha, men at jeg faktisk var edru nesten hele Januar. Slet selvfølgelig fremdeles med hva det edru liv har å tilby når man kommer tilbake, men jeg kunne absolutt se et lite håp der og da.

Har hørt litt om L-tyrosine, har lenge tenkt at jeg burde kjøpe noe sånt. Nå som du minte meg på det så bestilte jeg 5 pakker fra tights.no. Bra det var salg, skulle kosta 1000kr men ble bare 250

Og helt enig. Trening og det å komme seg ut generelt hjelper masse på både humør og sug. Er som regel det at jeg kjeder meg som kicker suget i gang. Synd at alt i området fremdeles er stengt mtp corona men tenkte at jeg skal komme meg inn så fort som mulig. Går ikke så mye tur heller men liker det egentlig! Skal prøve å komme meg mer ut for å bare gå.

Godt å høre at du kom deg gjennom det du! Jeg har selv tenkt tanken at kanskje sopp eller LSD kunne hjulpet meg å putte huet litt på plass. Jeg har prøvd dette også, men må innrømme at jeg glemte helt at jeg skulle grave i meg selv og ble heller stuck med å se på fine farger på skjermen.

Trening, L-tyrosine, legge en rutine på å komme meg ut av huset og gjøre så godt jeg kan på å etablere grunnleggende rutiner, det er planen nå. Bare en vanesak hele greia så må bare gjøre mitt beste på å holde det gående.

Tenker at jeg fortsetter å bruke denne tråden som en liten "blogg" på hvordan ting går i ny og ne. Regner med at det kan hjelpe litt med motivasjonen.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønte ikke helt. Er Aduvanzen problemet eller begynte du med annen type amfetamin?
Vis hele sitatet...
Begge deler delvis? Akkurat nå, så er det gate amfetamin som er problemet. Men det var Aduvanz som startet alt sammen.

Dårlig start... Tok siste dose kl 17 og fikk virkelig ikke sove til tross for hvor utmattet jeg er. Min halv fungerende hjerne bestemte seg for å ta mer. Føler meg som en idiot haha. De siste 4 dosene har egentlig ikke gitt noe særlig effekt i det hele tatt. Bare følt meg anspent og våken men null fokus og driv. Skjønner ikke hvorfor jeg fortsetter sånn. Hadde egentlig vært ti ganger bedre om jeg heller hadde lagt meg for å sove så ta det neste dag om jeg var så bestemt på å ta det flere dager. Huff.
Sist endret av Raging Vlad; 23. mai 2020 kl. 02:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.