View Single Post
Du høres ut som en yngre meg, eller ikke som jeg var når jeg var yngre, men yngre OG som jeg er nå. Jeg fikk vite i voksen alder at jeg har asperger syndrom, som forklarte veldig mye av mine problemer på en prikk. Det er en slags autisme, og jeg har lite lett for sosialt samvær og går aldri på fester, har ikke drukket på femten år. Jeg er 35år og livslei, føler meg som en yngre eldre, hehe, og jeg var på psykriatrisk i dag for å trygle om hjelp. De virket som de hørte på meg hvertfall, forrige gang jeg ble henvist sa de rett ut de kunne ikke hjelpe en med mine vaner og uvaner. Jeg ruser meg ikke så mye, men jeg går på metadon og ti typer tabletter fra lege. Autisme gjør at du mangler filter som filterer ut sanseintrykk som ikke er viktige, så man får det som kalles senosry overload. Det resulterer i sterke følelser, som er så intens at selv de gode følelsene gjør meg vondt i sjelen.

Håper du finner en løsning, håper jeg finner en løsning, lykke til hertfall. Ville bare vise deg vi er to, eller flere om det=)

Peace=)

s