View Single Post
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
536
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Er du i kontakt med DPS?

Si at du har problemer med forholdsvis store doser benzodiazepiner og alkohol.

Deretter kan du spørre om du kan få en fast lav dose) (10-15mg) Diazepam om dagen sånn at du ikke kjøper illegalt.
Viktig at du sier at målet er å trappe ned på Benzoen over lang tid (6-12mnd). Da har legen mindre grunn til å ikke gi deg resept av frykt for avhengighet.
Benzo hjelper veldig på Alkoholabstinenser!

Da får du lovlig et digg og benzo på resept som virker lenge og normalt sett ikke gjør folk kriminelle (JEG SER PÅ DERE, RIVOTRIL OG XANOR).

Ønsket resultat:
Da har du lovlig (som er mye billigere enn ulovlig kjøpt) Valium å ruse deg på. Noe jeg tror du vil gjøre på en eller annen måte uansett.
Bruk denne tiden på å kutte ut alkohol. Så kan du "ruse" deg på Diazepam (kanskje med litt tjall, hvis du er typen?) f.eks. i helgene. Eller du kan bruke det som forskrevet, men da må du gjennom en nedtrapping med alt fra litt til en del abstinenser.

Poengt her er å IKKE drikke samtidig som du holder på med dette her!
Da slutter du med Alkohol først, og kverker Benzodiazepinene til slutt.
GLHF

PS
Har gått gjennom benzoabstinenser flere ganger og det suger. Er på nedtrapping nå.
Gjør du det på denne måten og modererer deg i forhold til Valiumen blir abstinensene enkle å håndtere.
Vis hele sitatet...
Flott innlegg! Skal ha dette i bakhodet om jeg noen gang får problemer med benzo eller alkohol, tusen takk!