View Single Post
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
357
Sitat av Coffern Vis innlegg
Vel hvis du leser om hvordan seroquel og lignende anti-psykotika fungerer vet du at de blokker reopptak av noradrenalin og dopamin, som begge er nøkkelen til virkning av spesielt sentralstimulerende OG i psykoser (for mye dopamin eller ukontrollert). Det er ikke kun min egen subjektive erfaring men samlet erfaring jeg har fått med meg, sett og opplevd på alle som har forsøkt komboen i mitt nærvær. Det er en OFF-switch for de jeg kjenner som leker med stimuli, og jeg tok ei lisse, deretter en 100mg for å sjekke bullshit på denne engang i tida. Tok ikke mer enn en halvannen time så sov jeg som en unge(og dette var på første dag med makkers, nulltoleranse og fult stimulert. Kilder, ork å søke akkuratt nå, men du kan søke opp virkestoffet Quetapine og lese om kjemien under opptak i felleskatalogen så står det vel nevnt mesteparten
Vis hele sitatet...
Jeg er klar over hvordan medikamentet fungerer, hvordan kan det ha seg at selv FK som du refererer til ikke viser dette som noen relevant interaksjon? Og hvor er kildene dine?