View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg har nylig begynt å injisere stoffer med nål, i stedet for å snorte som jeg vanligvis har gjort.
Det plager meg da jeg endelig nettopp har klart å få meg i jobb, psyken ble bedre en periode og alt mulig men så skulle jeg selvfølgelig dra fram nåla, og nå er hverken humør, sosialliberale eller arbeidslivet bra. AT ALL. Bare når nåla er nær. Trenger å få prata med ruskonsulenten min som jeg egentlig har veldig godt forhold med, men hver gang jeg har prøvd å begynne samtalen med han har jeg ikke fått et eneste ord ut om det.
Det skal sies at jeg ikke engang har rukket å fylle 20 engang, og allerede vært tvangsinnlagt flere ganger. Da pga rus. Redd for at dette skal skje igjen da ruskonsulenten allerede er "litt for" bekymra for meg, uten at han er klar over hvordan det egentlig står til. Har løyet og skjult masse for han i det siste, så han vet godt jeg ruser meg en del men ikke så mye som jeg faktisk gjør.

Hvordan skal jeg gå frem med å ta den samtalen med han? (Burde jeg ta samtalen med han?) Han er jo ikke farlig hahah, så det er jo egentlig ikke skummelt. Er bare så engstelig for eventuelle konsekvenser, uansett hva det måtte være. Mere redd for konsekvensene av å fortelle det enn de faktiske konsekvensene som man ofte får på kjøpet når man injiserer.