View Single Post
HappySmoothie's Avatar
Trådstarter
230
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Du sier at det ikke skader noen andre, hva med familie,Venner,forbipasserende. Hvis du går rundt "high" as fuq, så kan jo dette være utrivelig for mange rundt deg?

hva hvis dette ble lovlig, hvordan skulle man gjort det innenfor jobb?
Vis hele sitatet...
Pleier du å drikke alkohol på jobb?

Jeg blir ikke en annen person selv om jeg har røykt cannabis, og jeg klarer da fint å oppføre meg blant folk, venner og familie etter en joint. Kan ikke tenke meg at dette er utrivelig hvis jeg oppfører meg normalt. Og igjen, det er ikke snakk om at hele befolkningen skal "gå rundt" å være høy dagen lang.

Sitat av trauMa Vis innlegg
Ehm. Det henger jo ganske tett sammen med at det er mange fler som kjører bil, bruker tobakk osv enn folk som bruker cannabis. Kan ikke bare sette de tingene opp mot hverandre uten et tallforhold mellom de ulike leirene. Det blir feil. Altså så og si alle er utsatt for fare i trafikken, enten de er sjåfører selv, passasjerer på en buss, eller fotgjengere. Selvsagt blir det også mange fler som blir skadet da.
Vis hele sitatet...
Hehe, nå må jeg le litt.

Regnestykket er ikke så vanskelig:
Tobakk:
7.500 dør hvert år av tobakk i Norge.
Cannabis:
0 personer dør hvert år av cannabis i Norge.

Verdens mest populære "rusmidler" er alkohol, tobakk, koffein og cannabis.


Det er ikke snakk om at "flere" blir skadet. Det er snakk om at folk BLIR skadet, og det er noe vi må innfinne oss i. Poenget er at ingen har dødd av cannabisbruk.