View Single Post
Folie à deux
Trådstarter
477
Sitat av Jorg Vis innlegg
Du vurderer vel kanskje ikke en lang pause fra alt, og da mener jeg alkohol, ketamin, nikotin, Lsd og andre stimulerende stoffer? Ville heller testet dette i noen måneder, enn å forsette kjøret mens du plastrer det med sterke antipsykotiske medisiner.
Vis hele sitatet...
Jeg er fult klar over dette, og jeg kan ikke argumemtere mot det du sier her. Jeg har gitt meg med alt med unntak av ket og alkohol, holder det til 1 gang i uken for å opprettholde det sosiale med venner og medstudenter hovedsakelig. men ja... jeg kunne ikke sagt det bedre selv.

Andre stoffer? Aduvanz i lave doser sporadisk, men en klar økning i eksamensperioden.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Som han sier, trur nok du må legge alt av rusmiddler på hyllen i noen år mest sansynlig før altid.
Er ikke rart du har det sån når du paker i deg monster doser med mdma. Hvorfor må du ta så svære doser med ket?
Vis hele sitatet...
Ref det jeg skriver over, har ikke tatt mda på kanskje 3 år nå, savner det litt men klarer meg fint uten. Det har vært faktorer som har hatt en effekt på det ekstreme forbruket jeg nevner noen posts over.

Jeg kommer ikke til å legge alkohol på hyllen, men en pause fra ket er ikke dumt. Føler jeg avsporer en del nå med tanke på hva denne tråden går ut på. Men viktig å se sammenheng og den store helhet.

Sitat av AlBundy Vis innlegg
5g ketamin hver uke er ikke helt bra for blæren din, vær forsiktig.
Vis hele sitatet...
Klar over dette, tar utvidet blodprøve 2 ganger i måneden, og det har jeg vel gjort i kanskje 5-6 år. merkelig så kunne ikke verdiene mine være mer perfekt - i følge lege. Tror jeg har sluppet billig unna generelt, og er vel på tide å kaste inn håndkeet mens leken er god.

Til slutt så har jeg et spørsmål til de som eventuelt har en grei forståelse av kjemi, hva og hvilken rolle spiller substansen benzetoniumklorid som finnes i 5% i katalar? - "Antimikrobielle midler er en gruppe ulike midler som hemmer veksten eller dreper mikroorganismer som bakterier, sopp, parasitter og virus."

hvor sunt er det egentlig å få i seg dette da det ikke forsvinner når en omgjør flytende ketamin til krystallisert form?

Sitat av acid-übermensch Vis innlegg
Er vel kanskje uansett greit å ta et EEG for å få utelukket epilepsi? Kjenner meg (dessverre?) igjen i samtlige av dine symptomer, og disse kalles for myoklonier og absenser, men jeg visste ikke at jeg hadde epilepsi, før jeg ble funnet på gaten av en forbipasserende med et stort GTK-anfall, som legene ikke klarte å stoppe, så jeg måtte induseres i koma frem til krampene ga seg. Hyppig bruker av LSD forut for dette, og bruker fremdeles, med godkjenning av nevrolog
Vis hele sitatet...
Noe jeg må legge til her er at det er en del forskjellige former av epilepsi. De fleste forbinder det med den klassiske grand mal.

Det jeg har opplevd (fullstendig edru) er at det føles ut som jeg ikke har noen vekt, og når jeg går får jeg følelsen at jeg levitater fremfor å gå, føler meg svimmel og rar, samtidig veldig lett i hodet. pleier å gi seg etter en time eller to. Jeg utlukker ikke epilepsi 100% men jeg tviler.

En har også veldig mange forskjellig migrene, og det kan hende at jeg har en sær form for dette, men igjen - jeg er usikker.
Sist endret av noguhso; 10. desember 2022 kl. 12:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.