Sitat av
Freakpåfreak.no
Masse folk som sier at jeg skal være avvisende, men det funker ikke. Den gangen vi havna i psykose så merka jeg at de var sykt manipulative og sleipe og det ga meg bare noia så jeg sa de ikke kunne være her lenger men de bare guilttrippa meg og fikk jeg til å tro at jeg skyldte dem noe for rusen de ga meg, så jeg ringte en felles venn av oss for å få han til å kaste dem ut for meg men det endte bare opp med at han som kom ble trua med kniv (selv om de var venner)
Fikk dem heldigvis ut dagen etterpå og de ble tatt siden de var på rømmen så de kom heldigvis ikke tilbake igjen. Hørte at de er på rømmen igjen så det beste alternativet er nesten bare å flytte når naboen min også er venn med dem og kommer på døra mi hele tiden for å spørre om papes osv
Forresten var det ikke jeg som laget de trådene om sprøyter
Ja, jeg kjenner til dette. Du vil aldri få fred der du bor nå, så du blir faktisk nødt til å flytte.
Funker det ikke å spørre om papes så kommer de til å dukke opp midt i en eller annen krise-situasjon og manipulere deg til å slippe dem inn, og hvis naboen ikke er hjemme så kommer de sikkert å banker på hos deg hver gang da også.
Det er vanskelig å forklare nøyaktig hvorfor jeg er så sikker, men jeg drar kjensel på hele situasjonen og vet hvordan sånn pleier å utspille seg.
Flytt så snart så mulig, ikke utsett det.
Bytt gjerne til ett helt nytt sted, siden du er så ung så har du mange muligheter. Flytt ett sted der ingen kjenner deg, da slipper du fordommer og lignende, og du vil kunne finne venner blant helt andre folk enn du sikkert ville nå.