View Single Post
Jeg kan dette og opplever det ofte. Har store søvnproblemer, hatt i flere år. (Derfor jeg kom hit, ser etter hjelp, men ble slettet så...ingen leger som kan hjelpe heller ellers ville jeg ikke spurt her..og blitt slettet...)

Det skjer i morgentimene, fra halv fire og utover. Jeg kontrollerer hva som skjer selv, men på samme måte som i livet forøvrig; man har kun noen valg, og disse valgene fører til ting man ikke har kontroll på videre... hvis det ble forståelig.

Jeg har ofte "samme drømmen", eller samme tema. Det dreier seg selvfølgelig om ønsker, håp, konflikter osv i livet mitt. Og som utspiller seg i forskjellige varianter over et tema.

Å være på det stedet er det beste som kan skje meg. Den følesen... jeg husker alt glassklart etterpå og har ofte skrevet det ned. Jeg er der nesten fysisk, kan ta på ting, forflytte meg rundt. Det er som å komme hjem..

En sjelden gang får jeg mareritt, som oftest skjer det når jeg er for varm, for tung dyne eller for varmt på rommet. Samme sted, samme ting. Våkner med sorg over å måtte forlate.