View Single Post
Hei.
Samboeren min er overbevist om at jeg ruser meg. I forrige uke brukte jeg Paralgin Forte på grunn av smerter. Ferdig med det nå.

Samboeren min er overbevist om at jeg har misbrukt andre rusmidler illegalt. Xanor, Valium, Stilnoct, Imovane osv osv.
Jeg har levert urinprøver, og de er rene (unntatt Paralgin Forte på noen av dem, men det hadde jeg lov til å ta).

Urinprøvene leverer jeg på farmakologisk avdeling på st. olavs, dvs. laboratorieprøver, hvor de tester hvert eneste stoff. diazepam, oksazepam ++++, alle mulige rare stoffer, en lang liste over de.

I dag har hun vært hos en venninne av henne, og de har visst snakket med en sykepleier. Denne sykepleieren og venninna hennes er idioter begge to, for de påstår:
Hvis urinprøven viser opiater, så vil ikke Stilnoct slå ut siden det går under benzodiazepiner. Paralgin Forte har samme virkestoff som Valium, så da kunne du tatt Valium uten at det nødvendigvis vises på urinprøven. Paralgin Forte og benzodiazepiner blir sammen omdannet til et morfinlignende stoff som "lurer" en urinprøve, og det er sikkert derfor du er så sikker på at du får rene prøver.

LOL! LOL. Jeg lo høyt da jeg leste dette.

Derfor skal jeg svare henne nå, og jeg håper at dere kan hjelpe meg med å bekrefte mine påstander:

Først og fremst: Politiet og lignende bruker hurtigtester. De tester benzo, opiater, amfetamin, kokain osv, men kan ikke påvise HVILKET benzo eller opiat jeg har tatt. Derfor kan jeg i dette tilfellet ta Xanor og hevde at det er Sobril jeg går på, som jeg har på resept (eksempel, jeg har ikke Sobril på resept)

Opiater og benzo er legemiddelgrupper, og ikke noe virkestoff i seg selv.

Laboratoriet jeg leverer urinprøver på analyserer urinen for hvert eneste stoff innenfor legemiddelgruppene. F.eks. tester de for diazepam, alprazolam, kodein, morfin, heroin, amfetamin, mdma, kokain, clonazepam... ja, jeg kommer ikke på flere eksempler, men dere skjønner hva jeg mener, de tester hvert eneste stoff og kan si nøyaktig hvilket stoff jeg har tatt. Disse prøvene kan umulig manipuleres, med mindre jeg leverer falsk urin eller noe sånt da, ettersom jeg blir observert når jeg tisser i koppen.

Benzo er en legemiddelgruppe som er beroligende, angstdempende osv. Xanor, Rivotril, Valium, Apodorm (og flere benzoer jeg ikke kommer på).

Opiater er en legemiddelgruppe som oftest brukes som smertestillende. Paralgin Forte, Dolcontin, Tramadol... (kommer ikke på flere eksempler i farta). Opiater er utvunnet av opiumsvalmuen, eller syntetisert fra det (er ikke helt sikker på det med syntetiseringen). Altså er de fleste opiater utvunnet av ting som vokser (opiumsvalmuen).

Benzodiazepiner er kjemiske, og fremstilles på laboratorium. Utvinnes ikke av noen planter så vidt jeg vet, og dersom det gjør det, så er det ihvertfall ikke opiumsvalmuen.

Stilnoct og Imovane er IKKE benzo. De er delvis benzo, men legemiddelgruppen kalles z-hypnotika. De vil ikke slå ut som benzo dersom jeg leverer en prøve på en hurtigtest (hos politiet).

Oppsummert:
Tar jeg paralgin forte, xanor, stilnoct, imovane, og røyker hasj i tillegg, så vil det stå på prøvesvarene at jeg har tatt disse spesifikke stoffene. Det er ikke mulig å lure urinprøver.

Kan dere hjelpe meg med å bekrefte dette, slik at hun kan lese det?