En ting jeg gjorde for å slippe den dritten der var at jeg mekka meg en e-mail. Som jeg kun bruker til å ha wowaccounten min på. Pluss at jeg kjøpte en authenticator.
Jeg har nemlig fått accounten min hacket. Han klarte til og med å bytte e-mail. Noe som jeg ikke helt skjønner hvordan han klarte, Men så lenge du har orginal cd-key til accounten eller bilde av den som accounten er registrert, så får du den igjen.
Et tips, hvis du vil få den fortest mulig tilbake er å sende en mail, der du skriver hva som har skjedd, å et scannet bilde av pass, førerkort e.l så ringer du blizzard en liten stund etterpå, og forklarer hva som har skjedd, pluss at du sier at du har sendt inn et bilde av deg selv. Da vil dem sjekke den mailen din, å se bilde av deg, å se at det faktisk er den rette eieren av accounten. Til slutt vil dem kansje spørre når du er født eller hvor du bor. Og til slutt har du accounten tilbake igjen.
Har du mistet noe ingame, så kontakt en GM asap. Har du mistet noe gull så tror jeg ikke det er mulig å få tilbake noe mer en 500..