View Single Post
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Tviler sterkt. Nå er det ikke uvanlig å føle at det er en person til i rommet/huset når man blir veldig fjern, har ofte forekommet at jeg spør "Hvor dro #Navn?" etter jeg har kommet til hektene etter å ha vært veldig høy. Merk veldig. At hun trodde at typen var en plass i rommet og gjorde noe kunne bare ha vært noe hun fikk for seg rett før hun spurte eller så kunne hun ha hørt en lyd eller flere fra denne plassen og bare tenkt at det var typen uten å orke å se seg om.
Vis hele sitatet...

Godt poeng det med flekkene, kan også si meg enig i at jeg har selv vært ganske så forvirra når jeg har vært veldig fjern.
Men fortsatt. Svaret ligger i om hun virkelig så den personen som satt ved siden av, en annen plassen enn han satt?
Om hun ikke så det sånn ordentlig så kan svaret være at det var de flekkene som begynte å at hun trodde at han holdt på med noe en annen plass.

Syntes også det er litt merkelig at en med en sånn toleranse blir så fjern av et par trekk. Har hørt om personer som føler seg veldig "rusa" under psykoser, men igjen så kan dette være et resultat av at blodtrykket stiger å adrenalin?
Sist endret av Alge; 21. november 2016 kl. 17:49.