View Single Post
Sitat av Freakywomen Vis innlegg
Vil ikke si det er overtenking, da det ikke er noe jeg har tenkt mye på. Mere nyskjerrig på hva det var jeg fikk i meg eller om det var panikkanfall
Vis hele sitatet...
Panikkanfall kommer ofte fra overtenking.

Sitat av Alge Vis innlegg
Men jeg lurer litt på om det var en liten psykose i bilde også jeg?
Vis hele sitatet...
Tviler sterkt. Nå er det ikke uvanlig å føle at det er en person til i rommet/huset når man blir veldig fjern, har ofte forekommet at jeg spør "Hvor dro #Navn?" etter jeg har kommet til hektene etter å ha vært veldig høy. Merk veldig. At hun trodde at typen var en plass i rommet og gjorde noe kunne bare ha vært noe hun fikk for seg rett før hun spurte eller så kunne hun ha hørt en lyd eller flere fra denne plassen og bare tenkt at det var typen uten å orke å se seg om.

Sitat av Alge Vis innlegg
De dottene trenger nødvendig vis ikke ha noe med det å gjøre (etter som at jeg har hatt lignende i små grader selv ganske lenge) men stusser litt på at det kom sånn plutselig i den settingen.
Vis hele sitatet...
Dette kan være mye forskjellig, selv legger jeg inn mine gryn på at det var blodtrykket som forandret seg grunnet forvirrelese, mye THC og adrenalin (Bekymret?).

Alt #Freakywomen beskriver fra senge-episoden tyder på at hun fikk panikkanfall. Tror du kan senke skuldrene og slappe helt av. Har du røyket i etterkant av denne episoden? Dette er ofte noe som utløser angst hos brukeren under hasj/weed-rusen i fremtidige sessions. Håper du ikke er en av de, men om du er det så skal du ha i bakhodet at det er helt ufarlig når pulsen stiger og hjertet føles som det er i ferd med å stoppe =)