View Single Post
Sitat av GoSætra Vis innlegg
Det er kos å bli drita å
Vis hele sitatet...

Har vært alkoholiker i mange år, så det vet jeg. Men jeg syns fortsatt kose faktoren er viktigere enn form faktoren

Men det er jo egentlig ikke så jævla kos og bli drita heller, når man har holdt seg unna alkohol ett par år, så er hele den fylle greia ødelagt. Men må innrømme at jeg savner det å sitte i solsteika å drekke øl fra morgen til kveld, DET er kos

Hva sier dere andre, er mengden alkohol pr krone viktigere enn mengden kos pr krone ?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
^ det er sånn det er å være alkoholiker. Hvis du synes dette er merkelig så henger du på feil sted. Jeg synes mye alkoholholdig er helt jævlig, men jeg drikker det bare for å få rusen. Det er sånn alkiser er. Tror du seriøst at en alkis bryr seg om smak og kvalitet? Det eneste vi bryr oss om er at det er sterkt og smeller godt.

Morsomste og mest naive jeg har lest på lenge
Vis hele sitatet...
Kommer ann på om man er blakk alkoholiker eller om man har råd til og være alkoholiker, hvis du spør gutta i parken, om de hadde valgt whisky/vodka/champagne fremfor rødsprit hvis økonomien tillot det, så trur jeg vi begge vet hva de hadde valgt
Sist endret av Båtbåtbåt; 5. april 2023 kl. 16:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.