View Single Post
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
130
Spiste ikke edibles, men svelget en kapsel. ANER IKKE hvor mye som var inne i den lille tingen der, men vet at det var for mye for meg på den tiden .

Jeg hadde nettopp kjøpt min første THC kapsel, og jeg hadde null forventninger. Jeg visste ikke om jeg skulle like det, om det skulle være noe særlig sterkere, eller om det i det heletatt skulle funke. Basically, jeg visste ikke en absolutt dritt om det, og det var faktisk først den dagen jeg fant ut at kapsel var en greie.

På den tiden hadde jeg en fantastisk kompis som jeg alltid kunne ta forskjellige ting hos, og han visste alltid hvordan han skulle passe på meg. Etter at jeg hentet kapselen, dro jeg direkte til han. Uten noe tvil eller second thoughts så satt jeg den i munnen og skylte den ned med noe vann. Jeg var litt stresset, men det var aiit.
Etter 20 min uten å føle noe, ble jeg litt i tvil. Det endte med at vi gikk ute og tok en heftig 1'er joint og etterpå gikk tilbake til hybelen. Jeg må si at jeg var ganske høy, men ikke no særlig høyere enn vanlig.

Plutselig etter 10 min(jeg absolutt aner ikke om det var etter 10 min, hadde mistet tia fullstendig at that point) så ble alt fryktelig sakte. Jeg følte at hvis jeg skulle ha reist meg opp og hoppet i været, så kunne jeg ha svevet i luften i en god 10 sekunder før jeg nådde bakken igjen. Selv om det føltes ut som om tyngdekraften hadde snudd helt, så var alt likevel ekstremt tungt. Det var vanskelig å bevege på meg, og det var som om jeg var en levende stein. Legit bare en STEIN som kunne puste .

At this point husket jeg ikke hvor jeg var eller hvem faen jeg var med, men likevel så bædet jeg ikke. Ikke en eneste gang! Eller kanskje jeg bare ikke husker det, det er ekstremt mye uklart som skjedde den kvelden...
Etter at alt blir svart så våkner jeg i akkurat samme posisjon i sengen hans, og jeg våkner til at det er en stoooor Fanta Exotic som ligger under dyna med meg. Åfyfaen så god den så ut... Ord kan ikke forklare hvor god den så ut der og da ...
Kompisen min satt på hjørnet av senga og gamet et eller annet bil spill, han lå sikkert ikke merke til at jeg hadde våknet igjen. Jeg prøvde å nå flaska, men det var absolutt umulig. Verken kunne jeg bevege på meg fordi det føltes ut som den jævla dyna veide sånn 10 kilo, og ikke kunne jeg snakke heller fordi både halsen og munnen min var som Egypt - bare ørken.

Etter å ha brukt opp all energien min på å nå den jævla Fantaen, blæcka jeg igjen. Det var som et rent helvete det der, men LIKEVEL SÅ KAN JEG IKKE HUSKE Å HA BÆDET!

Etter det husker jeg ingenting. Trippen min endte med at jeg aldri kunne nå den flaska, og det var som om livet mitt endte der og da . Det er mulig at mye mer skjedde, bare at jeg ikke husker en dritt. Eneste jeg husker var at jeg våknet et par ganger, men før jeg rakk å åpne øynene mine så blæcket jeg igjen.

Skulle virkelig ønske at jeg husket mer, fordi dagen etter så våkner jeg med en HELT random gutt som sover på min høyre side, en anna gutt som snorker på venstre side, en gutt som ligger å koser(????) i søvne med føttene mine og kompisen min som sover på gulvet...
Ikke like koselig å våkne opp til tre gutter man har null anelse på hvem er ved siden av seg, når man er jente .

Kanskje ikke så "syk historie", men tenkte at jeg bare kunne skrive denne så folk vet hvordan det eventuelt kan gå . Fortsatt morsomt å tenke tilbake på!