View Single Post
Tenkte å høre litt med dere om hvordan dere takler impulskontroll? Siden jeg var liten, så lenge jeg kan huske kanskje fra 3-5år alderen var jeg veldig aktiv og rastløs, konsentrasjonen min om subjekter var intens men veldig kortvarig. Fra jeg fyllte 13-15 et sted tok sinnet mitt en helomvendig, og jeg var drevet at mer eller mindre rene impulser, mange nokså uskyldige, som å stjele fra butikker til å gjøre hærværk og generelle guttestreker, bryte regler med skole og foreldre, var var vel en liten shitkid for i tiden . Men så den mer alvorlige sorten alt fra å balansere på høye byggninger, hoppe over togskinnene rett før toget kom i 200km/t, sykle ned fjellog slamombakker og mye mer. Det ga meg et insane rush å vite at jeg kanskje var døden nær, som tilfredstillte rastløsheten.

Men akkurat den tiden er forbi, impulsepisodene har på en måte byttet rolle, de følger meg fortsatt men i en mye mer uskyldig versjon. Da jeg sluttet på videregående gikk jeg inn i en tid med et høyt rusmiddel forbruk, og gikk mer eller mindre i alt mulig, men den tiden er også forbi og drikker til nå til dags sjelden, kan gå uker å måneder mellom jeg tar en fest