View Single Post
Sitat av zoober Vis innlegg
Øøh. Såvidt vi vet har mennesker alltir trudd på ånder/guder osv. Å skylde på dagens samfunn blir litt rart imo.
Vis hele sitatet...
Enig, man trodde på "nisser" og "Tor og Odin" og "nøkken" før også. Hvem vet om noen hadde rett; enten det heter det eller det?

Jeg tror det finnes energier og fenomener som fortsatt ikke er forklart. Ingen har klart å "måle" det ennå bare.

Noen ganger kan jeg føle at når jeg går inn i et hus så har det huset en tung energi. Man får en følelse av å bli utmattet bare man kommer innenfor døra.

Vardøgger er også et uttrykk som folk brukte før. Som gikk ut på at man har forrutanelser av hva som kommer til å skje. F.eks hvis man hører noen tar i dørhåndtaket på ytterdøra. Man går å sjekker, eller tenker ikke over det. Så litt etter (kanskje 5-10 min) skjer det at noen kommer inn. Selv om du ikke visste at noen skulle komme.

Om det er spøkelser eller energier, eller kommunikasjon levende vesner i mellom, vet jeg ikke. Kanskje noen klarer å finne det ut i fremtiden, hva vi tror er spøkelser? Hvem vet....