View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av bennnern Vis innlegg
Nei, det er det ikke. Jeg har hevdet at det er lurt å ikke få en dame man vil ligge med til å føle seg lett på tråden. Mener man dette er feil må man nødvendigvis mene at det er lurt å få dama til å føle seg lett på tråden. Det er helt gjensidig utelukkende påstander, ikke en falsk dikotomi.
Vis hele sitatet...
Det er fortsatt skivebom. Du antar at kvinnfolk ikkje kan ha ein sjølvstendig motivasjon for å verte med deg heim. Kanskje dei og kan vere kåte? Dette fell inn i eit relativt klassisk mønster av at kvinner ikkje har eigen seksualitet, men er prisgitt mannen i så måte.

Viare så er det mange nyanser du overser i svart-kvitt-framstillinga.
Sitat av bennnern Vis innlegg
Var i det minste ikke så selvsikker før jeg ble flink til å sjekke damer.Fint for deg om du drar masse damer uten å engang prøve. Du trenger ikke å latterliggjøre de av oss som ikke er like heldige. Det er en form for selvhevdende bølleoppførsel forkledd som edel altruisme som jeg ikke synes er noe særlig ålreit. Se på meg damer. Jeg er så sterk at jeg ikke sympatiserer med svake menn!
Vis hele sitatet...
Dette er litt irrelevant. Det er ikkje deg som person eg reagerer på, men framstillinga di. At du vel å ta det såpass personleg får stå for di rekning.