View Single Post
Denne vitsen fikk jeg høre av en kamerat:

Det var en gang en bjørn og et ekkorn.
Ekkornet hatet bjørnen og de kranglet dagen lang.

En dag møtte Bjørnen og Ekkornet på en Fe. Fe'en sa til bjørnen og ekkornet at de skulle få 3 ønsker vær.

Bjørnen var først siden han var størst: Jeg skulle ønske at alle bjørnene i Skandinavia var hun bjørner, så jeg kan pule som faen. Og han får ønske oppfylt.

Ekkorenet sinn tur, han ønsker seg en motorsykkel hjelm. Fe'en ser litt dumt bort på ekkornet og tryller fram en hjelm.

Bjørnen sinn tur igjen, dette er andre ønske ditt sier fe'en. Bjørnen sier da: Jeg vil at alle bjørnene i Europa skal være hun bjørner så jeg kan pule enda enda mere. Fe'en ler litt og gir bjørnen ønske sitt.

Så er det ekkornet sinn tur, han sier til fe'en jeg vil ha en rask motorsykkel som passer min størelse. Fe'en gir han ønske, mens han ser litt rart bort på ekkornet.

Bjørnen sitt siste ønske, Fe'en sier til bjørnen: Nå må du tenke deg bra om siden dette er ditt siste ønske, bjørnen gir faen og sier: Jeg vil at alle bjørnene i hele verden skal være hun bjørner så jeg kan pule enda mere. Fe'en: "Ler" mens han gir bjørnen ønske.

Ekkornet sinn tur får aller siste gang. Ekornet setter seg på motorsykkel og ruser den litt mens han ser lurt bort på bjørnen og sier: Jeg vil at alle bjørnene i hele verden skal være homser.

Så kjører ekkornet av gårde..