View Single Post
Det er ingenting galt med å utforske effektene som narkotika kan fremkalle.

Ikke for å virke frekk, men du er et godt eksempel på mange folk som ikke tar forhåndsregler og lar seg lure av et stoff som allment kjent har vanedannende potensiale.

Utforsk heller psykedeliske stoffer, og ikke la disse sentralstimulerende greiene øedelegge livet deres sakte men sikkert.
Vis hele sitatet...
Alt burde tas i moderate mengder, og da spesielt narkotika. For mye psykedelia er ikke bra, det samme gjelder ganja, flein, syre, amfetaminer, knips, sjokolade, sukker, kaffe, etc, etc. Søk opp Timothy Leary.
Beskjedenhet og modent bruk er nøkkel punkter her og dette gjelder for flesteparten av ting også.

Jeg har selv vært litt uvøren en stund da jeg først oppdaget LSD. Tok syre en kort periode hver andre dag i en uke, som da var et personlig eksperiment. Moro, men etter hvert begynte min mentale helse å lide så måtte stoppe.

Dette var jo da med stoffer som ikke var vanedannene, men jeg hadde aldri på langt nær tørt dette med stimulanter eller opiater.
Skal nok bli tweaka en dag i framtiden på amfetamin, har hatt lyst til å prøve, men tror det blir mest bare til skole arbeid.

Uansett, håper du blir bedre og river deg løs fra kjedene som holder deg nede.
Sist endret av liteninkaleilae; 26. august 2014 kl. 18:41.