View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei jeg har blitt diagnosert paranoid schizofreni for mange år siden å har slitt med psykoser tankeforstyrrelser og stemme i hode hele tiden uansett om jeg gikk på medisin eller ikke. Det eneste som har hjulpet meg er å helt slutte HELT på alt av stoffer tilogmed kaffe.

Jeg er nå medisinfri pga samtykkeloven og virker helt stabil og frisk. I min mening burde du ikke høre på legene og systemet som er laget til i dag det er helt forjævlig undertrykkende og hjelper lite selv om de mener det godt.

Det beste du kan gjøre for å komme deg vidre fra denne diagnosen er å ta vare på degselv og ikke ta noe rusmidler. Det tok meg et år fra jeg stoppet å å røyke hasj før jeg ble bedre, jeg spiser lite prossesert mat (Nesten helt veganer nå) og drikker ikke kaffe engang å har sluttet å snuse og drikker aldri.

Det har vært en utrolig slitsom reise gjennom systemet men er endelig fri fra tvangen pga samtykkeloven og borte fra de utallige kjemikaliene de pakket på meg så klarer endelig å tenke klårt og ta bra valg for megselv. Har vært av medisin i over et hallt år nå å føler meg nesten helt frisk