View Single Post
Sitat av jegermeg Vis innlegg
Starter å nærme seg at jeg drar til Thailand, drar i midten av desember. Jeg syns at asiatiske jenter er så sykt digg, og jeg vet at når jeg kommer til Thailand vet jeg at jeg ikke kommer til å klare å la være.

Hva syns folket her om å kjøpe seg ei jente i Thailand for å ha sex? Er det helt forkastelig, eller er det helt greit?
Vis hele sitatet...
Prøv hvis du har lyst, det er bedre enn å gå lure.. men det er mye, mye bedre å holde på med noen som har lyst til å ha sex med deg, kontra noen som venter på at du skal bli ferdig.

Horehus er absolutt ikke de hyggeligste stedene å være heller. Har du penger nok til skikkelig hotell og luksusprostituert tror jeg derimot du kan få digge opplevelser, har aldri prøvd selv.

Egentlig vil jeg bare anbefalt deg å ta deg en god massasje med en happy ending, særlig en dag du er litt sliten. Det er faktisk rimelig digg, og dama får ha kroppen sin i fred.

Trafficking og den skiten der trenger du overhodet ikke bekymre deg for i Thailand. Absolutt alle de prostituerte der har muligheten til å skaffe seg butikkjobber, men det betyr 12-13 timers skift med rævva betaling. "Løsningen" på prostitutsjonen der er å fikse økonomien.