View Single Post
Fint å lese at du skriver at du aldri har prøvd knark, lovlig eller ulovlelig. Ingen skam i det, det skal man aldri påstå.
Min bestefar ble døds syk å levde livet uten noen form for narkotika eller rus(ikke kaffe/koffein engang), selv om han hadde prøvd en øl eller en kopp kaffe, kratom eller nikotin, ikke hadde han noe imot det, men en morfin tabelett + endel eller smerter valgte han smerter.
Han valgte å ta livet sitt med disse tabelettene han fikk, ironisk men trist.
Jeg ser aldri ned på en rusmisbruker eller passiv bruker, men jeg føler heller ingen negativitet ved en nykter person -
Bare ikke grensa til den andre lager konflikkt eller problemer på sitt perspektiv i sin måte å leve på til en annen persons perspektiv, men grenser er grenser, mine kan ha helt andre enn min nabo.
Beklager vis dette ble litt teit svar, men tenkte på min bestefars grenser når jeg leste inlegget ditt i kort fortalte setninger.

Det er ikke unormalt, mennesker har aldri prøvd kokain, men vil eller vil ikke, gjør de ikke unormal i det hele tatt fra mine øgner
Sist endret av snowR; 30. desember 2016 kl. 05:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.