View Single Post
Sitat av kayama90 Vis innlegg
Hei alle sammen!
Ny til forumet, registrerte meg faktisk kun for å få postet dette innlegget, men jeg regner med at forumet kommer mer til nytte ved senere anledninger også.
Det jeg lurer på er en film jeg så for mange mange år siden, jeg regner med at den er fra 90-tallet, men det kan jeg ikke si med sikkerhet. Jeg husker nesten INGENTING, bortsett fra at det var en gjeng med "soldater"/special-ops lignende typer, som var på jakt/eller ble jaktet på, av et "monster" av noe slag... Alt dette foregikk altså nede i ett slags kloakksystem eller i alle fall tunnellsystem underground. Vet ikke om jeg har så mer å tilføye. Det var en thriller, hvor en og en "soldat" ble tatt av monsteret, og de mistet lommelyktene sine og mistet hverandre så jeg husket det var mye spenning. Hadde vært KONGE å funnet ut hvilken film det er for jeg har gnaget på den i sikkert 10 år nå. Den trenger ikke være noe bra, jeg var bare en liten unge da jeg såg den men hadde vært arti å sett den igjen.
Takk på forhånd til alle som gidder å bry seg!
Vis hele sitatet...
Høres jo nesten ut som i Alien vs Predator fra 2004. Foregår mest under bakken.
Er jo selvfølgelig mulig at det ikke er den, men siden du liker sånne filmer kan den uansett anbefales