Tråd: Itanimulli
View Single Post
Sitat av Vblanca Vis innlegg
Vel.. Det jeg ser mangler i denne tråden her er at folk ikke tenker over at folk som har makt, vil ha mer makt.
Vis hele sitatet...
Før var det Jens Stoltenberg, nå er det Erna Solberg som har makta! Behøver det å være mer komplisert enn det? Og hvis så, hvilke indisier har du på det? Og kanskje du ikke har hørt ordtaket "mye vil ha mer, men faen vil ha fler..." Kanskje dette sier noe om makt. Og kanskje dette er også mennesker, som faktisk har en visjon om å lage en bedre verden? Istedet for å sitte å pønske på illuminati tanker.

Og hvis det jeg har hørt om illuminati stemmer, så likviderer dem tystere om dem. Så hvorfor lever du?


Se på sukkerindustrien. Ja, det handler mye om penger, men staten har sett at mange folk dør av sukker.
Vis hele sitatet...
Og du dør som ei flue uten sukker! Eller kan du forklare hvorfor du dør av insulin, som fjerner sukker fra blodet?

Hvorfor stopper de ikke da? Fordi de ikke bryr seg om hver enkelt person. Hvorfor selger de alkohol selv om folk dreper, voldtar og gjør syke ting på fylla? Fordi de tjener penger, og det skader mennesker. Se rundt dere. Se hva som selges, hva folk kjøper.
Vis hele sitatet...
Det er for at majoriteten vil ha tilgang på dette. Og hvis de skulle ha forbydd det, ville dems politiske karriere vært over for godt!


Vi har heller ingen tid til å tenke lengre. Vi må bli underhold. Enten vi ser på TV, serie, hører på mainstreem musikk osv.. Hvorfor tror dere verden er blitt slik? Ingenting er tilfeldig når noen som styrer har mye penger og makt.
Vis hele sitatet...
Jeg har heller ikke TV, og min musikksmak er alt annet en "mainstream"! Eller hva mener du?


Se også på skolen. I tidlig alder lærer vi hva som er rett og galt, at vi skal tro på gud, at vi skal lære 1 + 2. Vi lærer ikke noe om å filosofere, eller noe om vår egen hjerne. Helsedirektoratene er proppet hardt inn i skolene, så de bestemmer hva vi skal spise.
Vis hele sitatet...
Og hadde du fulgt med bedre der, så hadde vi sluppet noen latterlige kommentarer å svare på...

Og mye av det de sier vi ikke skal spise, er veldig sunt.
Vis hele sitatet...
Slik som hva? Potetgull? Smultringer med smør på?

Hør litt på Vinnie Paz sine sanger.
Vis hele sitatet...
Gidder ikke, musikken er for "mainstream"!

De putter klor i vannet vårt.
Vis hele sitatet...
Så fint! Har du innsett at du faktisk produserer klorforbindelser i kroppen? Når du spyr, så kommer den sure smaken av saltsyre, som består av klor og hydrogen. Der det faktisk er 97,26 vekt % klor. Saltet i maten består av 60,69 vekt % klor. Dette må da være farlig! Eller?

Selv går jeg på en medier og kommunikasjonsskole, og der lærer jeg om hvordan verden er vinklet. Ingen andre i klassen ser at dette ikke bare er lærestoff, men det handler faktisk om at alt er vinklet.
Vis hele sitatet...
Synd du har sluppet inn der! Du skulle heller ha konsentrert om å ta pillen din. For det er faktisk å få piller mot paranoia!

Sitat av Vblanca Vis innlegg
Hvorfor tror du ikke vil gi ut kuren for kreft?
Vis hele sitatet...
Den blir gitt ut, når den blir funnet! Men kreft er så mye mer enn én ting! Så det er ikke lett å finne en kur! Men vitenskapen jobber med saken!

Hvorfor tror du de prøvde å infisere mennesker med aids?
Vis hele sitatet...
Og hvorfor påstår du noe så dumt? Vi vet VELDIG godt hva HIV (AIDS) er, hvordan det smittes (ikke igjennom munnen som dagens poliovaksine), og hvordan denne virusinfeksjonen så dagens lys hos mennesket. Og det skjedde da en afrikaner ble bitt av en ape på 70-tallet.



Det er sant.
Men det er for at ikke rørene og alt vannet får igjennom skal bli infisert.
Jeg har noe her hjemme som renser vannet for klor. Hvorfor har de ikke hyppige reklamer for det?
Vis hele sitatet...
Og hva er så forbanna farlig med ørlite grann NaOCl (natriumhypokloritt klorin og koksalt er NaCl) i drikkevannet? Vannselskapene har ikke lov å tilsette skadelige mengder uansett! Og husker du E. coli saken fra 5-10 år siden? Der folk døde som fluer, fra å ha spist infisert mat. Det er nettopp mot slike ting, de tilsetter NaOCl i drikkevannet. Så vær glad dem gjør dette, for da slipper du å sitte på dass i flere døgn, eller i verste fall havne på likhus.

Sitat av Vblanca Vis innlegg
Aldri hørt om poliovaksinen?
Vis hele sitatet...
Jo, jeg har hørt om poliovaksinen! Jeg har også tatt den, og jeg er sjeleglad for det! Den har faktisk reddet en del tusen hvis ikke millioner menneskers liv og helse.

Føre vaksinen kom i begynnelsen av 50-tallet døde det flere tusen årlig av polio, og mange tusen ble lamme, der noen av disse ble lamme fra halsen og ned. Så disse måtte ligge i en jernlunge, da dem ikke kunne puste selv. Polio begynte å bli den store skrekken på 30-tallet, og antallet tilfeller bare økte og økte til vaksinene kom.

Der bl.a. USAs president Roosevelt ble delvis lam i beina av polio i voksen alder. Og det var han som fikk fart i fremstillingen av poliovaksinen. Den første som ble utprøvd i stor skala i 1954, ble produsert av Jonas Salk. Denne ble satt med sprøyte. Senere kom det en vaksine av Albert Sabin, som er noen dråper med hemmet virus i munnen. Jonas Salk kunne ha blitt kjemperik på sin vaksine, for når han ble spurt om eierskap og rettigheter til vaksinen, så svarte han "vaksinen tilhører folket". Se den dokumentaren her, om kappløpet med å lage poliovaksinen.

Ellers så hadde jeg en bestefar, som hadde polio. Han klarte å trene seg opp på en ergometersykkel, så han kunne gå igjen, noe som var sjeldent. Men allikevel så var ikke denne gangen "perfekt", da han hinket og hadde en spesiell gåteknikk. Noe lammelsen hadde skyld i. Og polioen hindret mye i hans liv, da mine besteforeldre bodde på et småbruk, og slet hardt for å få mat på bordet. Så der var det bestemor og barna, som måtte trå til mye. Der bl.a. min unkel sprengte stein og stubber med dynamitt, da han var 10-12 år gammel. Noe som er uhørt idag, men det måtte være slik, hvis endene skulle møtes.

Og jeg, du og alle sammen kan takke poliovaksinen, for at vi ikke er mere krøpling enn det vi evt. er! Og takket være Bill Gates og hans og andres finansiering av poliovaksine i u-land, så er polio snart borte for godt!

Og jeg mener, at når du serverer slike påstander, så skulle du ha blitt sendt til India eller Nigeria og jobbet med mennesker som er rammet av polio. Der du kanskje måtte ha holdt et barns hånd, mens det døde av polio. Og det er IDIOTI som det der, som fortsatt gjør at bl.a. meslinger begynner å blomstre opp igjen.