View Single Post
Sitat av SimenGaming Vis innlegg
Var ikke det jeg mente. Skrev det for å svare at i enkelte sammenhenger synes folk det er "greit" at sånt skjer. Kanskje jeg formulerte meg litt dårlig i de tidligere postene...
Vis hele sitatet...
Men jeg føler og at det er viktig å vurdere hvilken folgegruppe som man henter kommentarene fra. Ja enkelte ganger vil folk akseptere slik, men det betyr ikke automatisk at handlingen er riktig.

Youtube er en plass hvor demgrafien som kommenterer er gjerne en ganske unge. Det finnes en del eldre også - men de drukner litt i støyen fra de yngre generasjonene. I tillegg er YouTube er plass man lett bare slenger uten kommentar og mening uten å egentlig reflektere over den. Ikke trenger du å forsvare meningen din heller - da det fngerer utmerket dårlig som dokusjonsforum. Og er mer en "comment and forget"-type side. Dette fører til gjerne lite reflekterte kommentarer under filmene. Og i hvertfall jeg tar ikke kommentarfeltene der så veldig seriøst.

Videre ser jeg heller ikke helt relevansen. På hvilken måte ønsket du å bidra i debatten med å bare referere til at "en eller annen person, som ingen vet hvem er sa [insert comment her]", dette bidrar ingenting til debatten.