View Single Post
Sitat av minigolf Vis innlegg
Erfaringsmessig vet jeg (og sikkert MANGE andre) at med nyvaska klær er man så og si trygg.
Vis hele sitatet...
Erfaringsmessig vet jeg (og sikkert MANGE andre) at med nyvaskede klær er man ikke så og si trygg(selv om man selvfølgelig er trygg hvis man ikke har noe på seg).


Sitat av minigolf Vis innlegg
I tillegg så anbefaller du faktisk folk å klappe bikkjen? Nå har ikke jeg lest noen regler på dette, men da jeg klappet en narkobikkje som kom bort til meg på flyplassen (den markerte ikke engang), ble jeg dratt inn til FULL sjekk (og med full sjekk mener jeg full sjekk). Hadde jeg ikke klappet hunden, hadde jeg ikke blitt stoppet og blitt fratatt stort sett alt som er av verdighet.
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke så det snakket jeg av egen erfaring og i mitt tilfelle funket det. Du snakker også av egen erfaring. Hvorfor har du mer rett enn meg?


Sitat av minigolf Vis innlegg
Har du noe som helst fakta som kan backe opp dette?
Vis hele sitatet...
Har du noen som helst fakta som kan backe opp det du sier? Hvis ikke, er du ikke i en posisjon til å si dette:

Sitat av minigolf Vis innlegg
jeg misliker sterkt når folk bare kommer med påstander som rett og slett ikke stemmer overens med virkeligheten.
Vis hele sitatet...
Sist endret av exocytose; 18. august 2009 kl. 16:52.