View Single Post
Trådstarter
586
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Ikke, IKKE undervurder mobilkamera! Jobber i media bransjen med dokumentarer, husker en episode der kamera mannen fikk kamera stjelt, vi brukte iphone for et interjuv

Helt ærlig, det så kjempe rart ut men fungerte som faen!
Vis hele sitatet...
Takker! Syns selv det funker, men det hadde vært fint med flere klipp i samme "historie" for å få mer variasjon, og kanskje noen klipp med musiker innimellom

Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Har ikke sett sett da arkivvideoer er det kjedeligste som finnes, mye mer spennende med noe du filmer selv, uansett kvalitet på telefonen
Vis hele sitatet...
Får se hva jeg finner på til senere forsøk

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Spesielt m gimbal da blir det null "shakes".

likte både låt, tekst og video. Det at du redigerte video til dynamikken i låta var veldig stilig.

For noen kan det kanskje bli deja vju dersom de har sett akkurat de samme videoene.
Vis hele sitatet...
Kan fort bli det ja, dette er en test fra min side, kanskje jeg mekker en annen video til den etterhvert med egne klipp, men er fornøyd med resultatet mtp. at begrensningen lå i tilgang til en håndfull spesifikke klipp innen for denne "serien".

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Mobilkamera og ikke minst digitale fotokameraer er blitt så gode at det nesten er et fullgodt alternativ hvis man legger
forholdene ellers til rette. Med stativ, god lyssetting og bra etterbehandlings program kan man nesten få til hva som helst.
Vis hele sitatet...
Må nok bruke mer tid i redigeringsprogram. Hvis jeg hadde kunnet videoredigering like godt som musikkredigering ville resultatet blitt noe helt annet