View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Det aller første er at du bør være sikker på identifiseringa, vi har en egen tråd der du kan legge ut bilder å få de bekreftet. Det er veldig mange som plukker feil, men når du først har funnet noen er det lettere.

Du kan ta en titt på psykedeliske stoffer, er dette noe for meg? tråden for mer info rundt selve trippingen.

Første gangen jeg trippet så hadde vi ingen sitter og det gikk fint, men jeg har også opplevd folk som har friket totalt ut. I sistnevnte situasjon hadde man ikke tatt mye hensyn til set og setting, vi var i utlandet også.
Min erfaring tilsier at i trygge omgivelser vil ting gå bra, er dere gode venner og trygge på hverandre så kan den ene hjelpe å roe ned den andre selv om begge skulle være påvirket. Det er jo ikke slik at dere trenger å ta en kosmisk dose: hallusinasjoner med åpne øyne er noe som bare skjer på veldig store doser, vanligvis består visuelle effekter av at ting puster, det kan se ut som det er vann på blanke overflater o.l. mer intense farger. Det vil være mye mer fokus på kroppsfølelsen, den kan kjennes tung, noen ganger kan det kjennes ut som noe er vått også.

Viktigste er vel å sørge for at dere ikke blir forstyrret av utenforstående.