View Single Post
Sitat av caperno Vis innlegg
Du bryter ingen norske lover ved å bruke narkotika i utlandet, så dersom du er blitt dømt for dette, så må det være andre faktorer inne i bildet.
Vis hele sitatet...
I Norge er det ulovlig å ha et narkotisk stoff i kroppen vell? Om jeg husker riktig så kan Tetrahydrocannabinoler spores opp i blodet opptil 3 dager, om det regnes som besittelse/under påvirkning vet ikke jeg.

Sitat av Eplekatt Vis innlegg
Kvikt spørsmål! Har en del erfaring med røyke både brunt og grønt, og spist brunt.
Får man effekt av å spise grønt? Hørte noen rykter om noen som hadde strødd dette på pizzaen og det funka, er dog noe skeptisk.

Takk på forhånd!
Vis hele sitatet...
Hvis du strør cannabisen på pizzaen før du steiker den, så skal jeg love deg du får funk. Strø gjerne litt ekstra ost over, THC løser seg nemlig opp i fett å binder seg til fettet. Det er også grunnen til at THC sitter lengre i kroppen din desto mer du røyker, jo mer du inntar desto mer binder seg til fettvevet i kroppen din.
Sist endret av RandomNykter; 15. november 2014 kl. 12:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.