View Single Post
Ongun
Trådstarter
100
Sitat av liquidduck Vis innlegg
Sist jeg var inn til et kortopphold på rusklinikk skrøt helsepersonellet om hvor samsydd rus og psykiatri nå hadde blitt. Kyss meg i ræva. DPS tar ikke i meg med ildtang så lenge jeg får utskrevet Diazepam og er "i aktiv rus" så alternativet er akuttavdeling på psykiatrisk eller avrusing som jeg pdd. ikke har behov for. Det er et jævla sirkus hele opplegget. Fastlegen løfter ikke en finger uten å høre med sjefen (LAR) og er i prinsippet en marionettlege, med mindre jeg har somatiske plager. Behandler på lar kan la det gå både en og to mnd. før han gidder å ringe for å høre hvordan det går selv om han vet at det er kritiske tilstander. På toppen av det hele lyver han og påstår han har prøvd å ringe. Guess what gamle mann, jeg har logg på telefonen. Skulle tro det kunne vært litt mer trykk på en jævel (meg) som de siste par årene har kollapset fullstendig og vært døden nær flere ganger enn jeg husker. Føler meg overlatt til meg selv. Det er en forbanna farsje. Kunne listet opp flere hendelser fra livet før LAR og, men dette får holde.

Takk for meg.
Vis hele sitatet...
enda en variant. ikke forundret. Nei det finnes ikke samhandling med mindre du er råheldig og får både 2 og 3 svært ærekjære behandlere som samhandler. Noe som for mange MÅ til.
Takk
1+ innlegg.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gjelder dette kun rusrelaterte problemer med lege ol.?
Vis hele sitatet...
Nestenmann forklarer det ganske strøkent i teksten under din.

Du som enkeltmenneske risikerer å bli fratatt rettigheter gjeldende medesin, maskinkjøring ( inkludert bil såklart ) , omsorg for barn.

Du kan godt skrive til meg PM , jeg har takhøyde for alt og du kan f.eks bare hinte eller hva som passer. Ikke imploder
Sist endret av pickaboo; 4. august 2019 kl. 07:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.