View Single Post
Joda MC kan være viktig men er ikke det viktigste. Det er total analysen DU gjør som er viktig og du bør stole på før du posisjonerer deg.
XRP har steget på MC og steg videre de dagene siden mange SÅ den og investerte i den ( media skrev om den) hvor går den nå etter ha vært profilert en uke, vil den bli husket om en mnd ?
Akkurat det samme skjer nå med DOGO ‘alle’ blir nysgjerrig og trader så nå de siste dagene har prisen skutt i været. Neste uke er det en annen crypto som er attraktiv og sånn vil det fortsette mnd. vis og kanskje årevis til kanskje denne crypto hopen sprekker som en boble om det da er en boble noe ingen vet heller ikke feks Warren Buffet og resten av gamlegutta hvor ingen av dem heller ikke trodde på Facebook og Google. De sa det var en boble. Så det viser at heller ikke de såkalte beste gutta kan spå fremtidens utvikling ei heller cryptoverden.
Alle dagens såkalte eksperter på crypto er løgnere ingenting hverken mere eller mindre.
Som sagt, spåkone er mitt beste tips jeg kan gi noen om noen er så dumme å spør meg da.

Det har begynt men når skal det slutte ? Hva skjer og hva mener alle de vise menn ?
https://cointelegraph.com/news/from-...n-breaks-1-bln

Sitat av Klaskeladden Vis innlegg
Enig med laksir, det er dumt, denne måten å investere på tar ikke den totale supplyen av cryptocurrencien i betraktning i det hele tatt. La oss si jeg så på ripple, tron, stellar etc. med dette mindsettet for noen måneder siden, da hadde jeg gått glipp av noen av de sykeste stigningene som har vert i markedet, se heller på marketcap.

ps: var ingen som kranglet om "siste ord" det var noe som kom 100% fra deg, jeg innrømte faktisk et av poenget ditt om å prøve å flexe portfolioen sin. Samtidig lot du være å svare på noen av spørsmålene jeg stilte / argumentene jeg la fram
Vis hele sitatet...
ps jeg kan desverre ikke svare på de spørsmål du etterspør da jeg ganske enkelt ikke vet svarene (spåkona mi er ikke online for øyeblikket)

For de som er inne i BTC er vel kanskje denne plansjen av interesse
https://pbs.twimg.com/media/DS1ahfBX...jpg&name=large
Sist endret av Voodoome; 6. januar 2018 kl. 18:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.