View Single Post
QASH har jeg stor tro på i 2018. Har kjøpt meg inn litt, og driver å akkumulerer mer. Les mer om QASH her.

QASH har et enormt potensiale. Seneste nyheten er et partnerskap med Gibraltar Stock Exchange.

Sjekk ut LiquidQash sin subreddit.

Ellers har jeg for første gang investert i en ICO. Dere har gjerne hørt om Roboten Sophia som har fått statsborgerskap i Saudi-Arabia.
Hun er frontfigur for SingularityNET, en desentralisert markedsplass for A.I. Yep. Sjekk ut AGI token sin subreddit.

Ellers vil jeg nevne Streamr (DATA) som et alternativ til IOTA. Handles for rundt 0,23$ akkurat nå (subreddit).

Synes forøvrig det var flott med et eget krypto underforum her på bruket. Har lurka freak i mange år, men tenkte det var på tide å laga meg einbrukjar no.

Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Monero, fordi det er den eneste anonyme og virkelig anderledes mynten og etter hvert som datknets begynner å ta den i bruk kommer prisen til å gå i været.

Hva er det som gjør at du vil holde for eksempel ripple og iota?
Vis hele sitatet...
Jeg holder ikke XRP eller IOTA (Desverre). Jeg skulle gjerne gjort det, men ville helst gått inn på et mye tidligere tidspunkt. Muligens jeg hiver meg på toget, vi får se. Uansett mener jeg at de begge har en enorm tyndge med store finansinstitusjoner (Ripple) og fremovertenkende selskaper (IOTA) i ryggen. Jeg tror de begge er kommet for å bli.
Sist endret av einbrukjar; 23. desember 2017 kl. 18:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.