View Single Post
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Jo faktisk nå er jeg faktisk helt sikker på at dette vil ende i straffesak mot deg. Og sikkert for falsk anmeldelse også. For saken blir bare mer og mer drøy og du fikk igjen 10 000 i fjor og når forsikringen ser det tror jeg de vil tenke at "jasså ja, så han fikk ut penger en gang uten stress, og nå forsøker han å slå kloa i 40 000 kr. De fem du selv ga vekk kan du uansett bare glemme. Selv ikke om snuten tar de i razzia med varer fra wish. For du GA vekk de pengene helt selv. Drita javel. Men du tok faktisk den avgjørelsen og å gi noen de pengene.
Vis hele sitatet...
Falsk anmeldelse? Prøver du å psyke meg ned eller hva. Ingen med en klar virkelighetsoppfatning gir bort så mye penger til en helt ukjent person. Det er jo soleklart at jeg ble lurt her, og ble utnyttet så groteskt at jeg nå sitter å stresser som faen og vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi får se hva forsikringsselskapet sier... Det hadde vært noe annet hvis vedkommende bare hadde sagt stopp etter de første fem tusen. Men når han bevisst har overført 28k til seg selv, for å så tømme de aller siste kronene jeg har på kortet ved å handle masse tull på wish - det er jo soleklart at personen hadde planlagt å stjele fra meg fra første øyeblikk.

Sitat av Arex_x Vis innlegg
8 timer med tog. Da får du sikkert hjelpfra familien din i løpet av helgen. Siden du sitter der uten mobil og greier.
Dette var veldig kjedelig. Det ser kanskje ikke ut slik nå men denne kneika vil du komme over etter hvert. Du får sikkert hjelp/lån til noe. Utsette de regningene du kan.
Det blir tunfisk og havregryn en stund sikkert. Og det kunne vært værre. Du har liv og lemmer i behold. Du kunne ha hatt en durabelig tannlegeregning oppå det hele. Og mange mange timer i tannlegestolen. Foreksempel.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for støtten, setter virkelig pris på det.
Sist endret av unknown099; 5. desember 2020 kl. 01:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.