View Single Post
Bruker du maske? Hvor bruker du maske? Hvor seriøst tar du det? Hvor ligger ditt ansvar? Er det OK med ''jeg blir ikke syk uten, heller med''-holdninger? Hvis ja, hvorfor?
Vis hele sitatet...
Bruker du maske? - Ja, har gjort det siden mai. Det er effektiv og reduserer sjansen for å smitte andre om jeg selv skulle være smittet uten å vite det.

Hvor bruker du maske? - Kollektiv transport og butikk. Generelt på steder jeg tror det kommer til å være mye folk.

Hvor seriøst tar du det? - Meget, meget seriøst. Faren for å overbelaste helsesystemet ville vært katastrofalt med tanke på hvor mange som trenger helsehjelp.

Hvor ligger ditt ansvar? - Mitt ansvar og mine handlinger ligger hos meg selv, enkelt og greit.


Er det OK med ''jeg blir ikke syk uten, heller med''-holdninger? Nei, det er ikke OK. Viruset smitter ikke. Mennesker smitter.

Sitat av Broderbeta Vis innlegg
Det er ingenting spesielt med årets influensa. Eneste forskjellen er at i år skriver media om den med caps lock. Ingen overdødlighet noen steder. Myndighetene registrerer et dødsfall som "koronarelatert" uansett, så lenge avdøde har testet positivt enten før eller etter dødsfallet. I USA har big pharma startet en opio-epedemi, derav (bla.) det høye tallet. Sverige hadde underdødlighet ifjor. Viruset er ikke farlig, vi vet det nå.

Mennesker er i ferd med å miste forstanden, og tror seg til den "falske profet". De tror Bill Gates bare vil hjelpe.

Syns også det er utrolig at det ikke stilles flere kritiske spørsmål om what the fuck is going on. Selv på et "undergrunnsforum" som dette...
Vis hele sitatet...
Du, min gode venn tar dessverre grundig feil. Dette vett du veldig godt selv. I stedet for å slenge ut en masse feilinformasjon, burde du ha selvinnsikt nok til å komme med meget gode påstander som underbygger disse uttalelsene.

Det du skriver er for meg så usammenhengende og uforståelig at hadde jeg kjent deg personlig, hadde jeg nok vurdert å ringe akutten for psykisk helsevern. Ikke ta det voldsomt personlig, men det du skriver, er for folk flest så vanvittig hinsides virkelighetsfjernt at man ikke helt vett om man skal grine eller le.

Gjør deg selv en tjeneste, vær så snill. Kutt ut alt det tull-snakket og gjør en innsats i å prøve og bruke fornuften din.

Hilsen en bekymret Freak-bruker
Sist endret av Viper33; 7. januar 2021 kl. 23:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.