View Single Post
Rinkebysvorska‘n
398
Deilig at Erna og Bent ble fjerna, for en lettelse! Hurra! At MDG gjorde det dårlig var en bonus.

Lurer på om noen av de som stemmer MDG noengang har vært utenfor Norge og Vest-Europa? Alle som er medlem og stemmer på dem burde vært sendt på obligatorisk jorda rundt reise; USA, Kina, India og hele sørøst Asia er passende! Sånne steder hvor "alle" kjører bil og offentlig transport er helt ræva. Da skjønner de kanskje hvorfor det ikke hjelper at vi slutter å lete etter olje og kjøre bil her i lille Norge. Prøv Bangkok eller LA i rushtiden, har sett det selv! Skal det være helt bilfritt i Oslo nå, hvor sjukt er ikke det? Jeg kjører ikke bil altså, så ikke noe bias herfra.

Ikke misforstå, det er ikke det at jeg mener vi bare skal kjøre på og være mest mulig miljøfiendtlig. Synes bare hele MDG greiene er noe møkk, vet de at du må ha olje for å smøre sykkelkjedet f.eks? Kall det gjerne boomer talk, noen ganger er det kanskje verdt å høre på det eldre folk har å si.

Helt greit at Støre blir statsminister, han er sikkert ganske korrupt han og men bedre enn Erna hvertfall. Bent Høie kommer aldri til å bli tilgitt fra min side, håndteringen av plandemien kan ikke kalles noe annet enn et svik mot yngre del av befolkningen. Hvis jeg ikke tar feil (?) så har de enda ikke økt sykehuskapasiteten, noe som sier meg at hele greiene bare er en dårlig spøk og skuespill, alt for at de rike skal bli enda rikere og få mer makt. Kall det gjerne en konspirasjonsteori, jeg kan ikke bevise at jeg har rett. Håper at jeg tar feil, vi får se hva som skjer framover.

Hadde tenkt å stemme liberalistene men ble ikke noe av, måtte plutselig på jobb i går. Bare p.g.a. meningene deres angående influensa og nedstengninger at jeg ville stemme på dem. Uenig med dem angående legalisering av alle stoffer. Usikker på hva jeg egentlig mener om innvandring, de er strenge, vanskelig tema.