View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av tearz83 Vis innlegg
En bak hånsløsning som er brukt litt under halvparten av dagene, tro kanskje ikke det er så my nødløssningen lenger.

Det du kangjøre er å be om en skikkelig gjennomgang av hva du har prøvd av medisiner, terapien du går i også videre.

Kommer selv fra en familie med store søvnproblemer, sliter moderat selv, men min mor har vel aldri sovet mer en 3-4 timer om natta. Hun har fått imovane, og bruker det 4 ganger i året sånn ca når underskuddet er blitt altfor stort. Pillene går har ofte gått ut på sstto før hun får spist opp esken.

Men én gjennomgang av behandlingen du har mottatt og hva som faktisk hjalp, kanskje og sammen med terapeut. Slik at legen får ett bedre bilde av problematikken.
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke noe poeng i å ha en utredning med legen om resultatet blir det samme: nei, du får ingen medisin som hjelper annet enn det som gir deg mange bivirkninger over lengre tid og som i tillegg gir deg hang over. Har også fått beskjed om å skifte jobb til en jobb hvor jeg ikke står opp tidlig........... Men han hadde selvsagt ingen forslag om hvilken jobb det kan være.

Som sagt går jeg i terapi og med psykolog, men fokusområdet vårt er ikke søvn akkurat nå ettersom jeg har selvmordstanker og depresjon som først må fås bukt med. Selvsagt vanskelig når jeg sliter med søvnen i tillegg.

Men takk for svarene her uansett, fikk bare bekreftet det jeg var redd for, det er ikke noen hjelp å få. Nå hjalp denne legen meg litt, men det var det. Var godt så lenge det varte da.. I natt har jeg ikke sovet og de siste nettene har jeg sovet bare 2 timer. Fy faen så frustrerende dette er, jeg holder på å bli gal.