View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
God morgen dere.

Jeg er 28 år og fullstendig avhengig av piller i den forstand at jeg tåler 30x 2mg rivotril f.eks(pfizer brett), 25x2 mg xanax (fra pfizer) går rett ned og jeg føler ikke annet enn litt ro.
Siste uken har vel vært å ta 5-10 stk for så å ha noen i lomma for senere.
Toleransen har bygd seg opp sakte men sikkert, det er ikke at jeg bare hiver i meg fult av tabletter for moro skyld.

Jeg blacker aldri ut(heller ikke noe jeg prøver på) er som regel alltid "oppegående" og kan snakke/gå som normalt, stjeling osv kommer ikke i tankene. Jeg klarer såvidt slappe av med dette i systemet også.

Hva gjør jeg nå? Jeg er rådvill og jeg er nødt til å slutte, jeg begynner å komme opp i årene og dette er ikke noe jeg vil fortsette med lenger. Jeg forventer heller ikke en enkel vei med dette, men jeg vet ikke helt hvor veien starter nå.
Har foregått i 3-4 år nå, siste 1,5 år så har dosene vært ekstreme.

Noen som har vært i lignende situasjon/eller har noen tips?


Kan vel også legge til at dette ikke startet for moro skyld. Hadde mine problemer(tabletter er bare en "bra" ting å bruke om du sliter veldig, men maks 1-2 uker)
Vis hele sitatet...
Prøv å finne en lege som kan trappe deg ned. Du er på ekstremt høye doser, men det skulle ikke forundre meg om mange leger bare hadde skrevet ut 3x25mg sobril.
For all del finn en som skriver ut Rivotril deretter valium. Eldre leger er hintet her.

Trapp ned sakte og bruk seroquel mot søvn og tankekjør og du skal se at det ikke er så ille som du tror. Skrekkhistoriene kommer oftest fra folk som har bråsluttet eller trappet for fort ned.