View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hashsmoker420 Vis innlegg
Tok masse av disse i høst. Var flere ganger jeg tok 10-12 stk utover 3-4 timer. Ble bare jævlig fucka. Merka ikkenoe spesiell annen rus på disse enn på f.eks xanor eller Xanax. Og det er bare 3stk som har dødd av det. (som vi vet om hvertfall) Men er mange hundre minst som har tatt disse så kan vel hende de har proppa i seg litt mye og evt drikki samtidig. Da kan det jo gå galt. Men kjenner mange som også tok disse og ikke merka noe særlig annerledes rus enn xanor/Xanax. Så vet ikke helt om man skal tro på dettte før de evt finner ut mer om dødsfallene
Vis hele sitatet...
Reportasjen inkluderer også moren til en fyr som døde som 31åring, fra Mandal ellernoe. Hun nevnte rykter om blåvalium med fentanyl.

Det har også vært tidligere reportasjer fra Oslo, fra i år: https://www.tv2.no/a/11710298/

Her nevner de ikke veldig spesifikt, men sprer heller en generell frykt.. Ingen jeg kjenner har dødd heller, og noen av de har virkelig knasket hele brett på en dag også.. Det skumle med fentanyl slik jeg skjønner, er at rester fra en annen «batch» kan kontaminere noen piller, men ikke andre.

Fullt mulig å dø av å blande benzo med alkohol, med da skal man virkelig drikke, slik jeg har skjønt, og at tre stykker har stryket med på en uke antyder for meg at det er lite sannsynlig.. men, dette er synsing fra min side.

I den første reportasjen hevder de at flere dør av falske medikamenter enn heroin nå, det er fucked.