View Single Post
Upendo!
Trådstarter
121
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Det er jo sterke ord folk flest kun bruker når det virkelig er behov for dem?

Personlig blir jeg mest fornærmet av idiot og dum, hjernedød og gal er "artige" ord.
Vis hele sitatet...
Kan du ikke heller skrive: "jeg er ikke enig, men glad i deg som mitt medmenneske?", eller eksempelvis: "det var en påstand som ikke falt i jord hos meg, men synes avataren din er kul". Det finnes evinnelig mange fine ord i det norske språk og jeg synes man skal bruke de oftere. Vi lever kanskje bare en gang og da må vi vise kjærlighet til hverandre.

Husk at mange mennesker trekker seg fra diskusjoner og tør ikke yttre seg i det hele tatt når mennesker sniker inn 'jabs'. Kanskje var det et geni blant oss som ikke fikk uttalt seg av frykt for å bli kalt nedverdigende ord.

Ønsker deg en fin-fin kveld KrølleBølleBrur.

Sitat av Sargasm Vis innlegg
Hvorfor vil man bare tenke i empatiske baner til enhver tid?
Man får en mye mer fornuftig og givende diskusjon ved å basere seg på logikk og fakta i de fleste samtaler, spesielt på et forum hvor dette er selve grunntanken.
Vis hele sitatet...
Kjærlighet, Sargasm.

Jeg skrev for øvrig ikke at man BARE skal tenke i empatiske baner. Logikk og fakta er også viktig.
Sist endret av K-Uche; 8. november 2020 kl. 21:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.