View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tja, fikk ikke bord på resturanten på danskebåten de jeg var i sokkelesten (ble jeg fortalt), endte med at jeg sto oppe på livbåten i sinne og sjangla mens de overtalte meg til å komme ned (ble jeg fortalt), ramlet til slutt og da heldigvis rett vei da jeg fortsatt lever, så ble satt i fyllearresten før drøbaksundet, ikke artig å bli leid av båten når den kom i land i københavn. Måtte ta toget hjem fra københavn da jeg ikke fikk lov å være med hjem igjen. En annen gang, husker vi dro fra kompisen min med taxi til gardermoen da vi skulle til syden, var vel en onsdag kveld. Husker ikke noe mer før lørdag da jeg kommer til meg selv i en taxi i syden på vei for å finne ett apotek. Hadde vistnok vært litt show frem til lørdagen kan man si og det er ikke like artig når alle på hotellet ser bort på deg hele tiden når man har fylleangst. Har våknet de utroligste plasser men alt i alt så har det jo gått bra, men nå begrenser jeg flatfylla til maks 1 gang i året og helst sjeldnere da det faktisk ikke er verdt det lenger. Har heller funnet andre ting som er mye mer artig.