Tråd: Dameproblemer
View Single Post
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Etter 5 mnd begynte hun å skrive mindre og mindre, sluttet å sende bilder, sanger osv som vi hadde gjort hele veien og så sa hun at hu ville bare være venner, senest en uke før hun sa det fikk jeg kjærlighetsbrev av hun hvor hun sa hun elsket meg og at hu var så glad vi hadde hverandre osv.

Det å gi noen falske forhåpninger på slike måter syner jeg bare er ekstremt dårlig gjort, uansett om personen hadde grunn eller ikke, da burde hun heller gitt klar beskjed om at nei, jeg vil heller være singel ellernoe sånt shiet.
Vis hele sitatet...
Hun har jo ikke gitt deg falske forhåpninger hvis hun faktisk har hatt de følelsene for deg som hun har uttrykket. Det er mye rart som kan skje som gjør at følelser forsvinner. Vi har bare din side av saken, så det blir egentlig vanskelig å si noe mer om det.

Sitat av PurFaen Vis innlegg
Sorry mac, men jenter er generelt mer kyniske en gutter, slik er det bare, vi menn har en tendens til å bare flyte på føleleser og har generelt sett mye mindre kontroll på det følelsesmessige aspektet en jenter, merk, jeg sier generelt sett, jeg brer ikke alle under en kam.
man har ikke krav på å få følelser speilet,men kvinner,damer,jenter, har en lei tendens til å villede, ihvertfall i større grad en vi menn har, vi følger dessverre bare med på denne ego byggende, selvrealiserende reisen til det motsatte kjønn, og brenner oss et par-tre ganger før vi skjønner greia..
det er min erfaring ihvertfall, er nok litt skeptisk til kvinner, men av egen erfaring, av god grunn..
Vennlig hilsen en kynisk realist.
Vis hele sitatet...
Jeg lurer på hvor alle disse damene som driver og villeder er. Har jeg bare griseflaks?

Det er vel heller gutter som prøver å villede damene for å få seg et ligg. Later som de har følelser, når de egentlig bare vil dyppe'n litt. For å få det som de vil.